Fredag *

Tack för i fredags Jessica!
För er bloggläsare så vet ni jag har varit ganska så off de senaste dagarna.
I alla fall så var jag på fest hos Jessica i fredags, var jättetrevligt!
Träffade en del nytt folk för den delen också.
Jag drog med mig Frida dit och jag tror aldrig jag haft så kul md någon i hela mitt liv!
Fast kanske beror på att jag känt frida sedan jag var ett år?
Haha!
Citerat av Frida från en låt "Dansa är kul men jag föredrar att supa", haha.
Jaja, var en upplevelse på vägen hem i alla fall,
även om man typ kom hem vid sex på morgonen?
Och typ som halva dagen.
I alla fall det var det som hände i fredags och igår,
ja då bara slappade man.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!