Du betyder för mycket för mig *

Ni ska veta hur skönt det vara att bara få prata ut,
ut om de man tyckte och kände.
I slutändan så förstod vi varandra,
som för det mesta.
Tog bara ett antal timmar att komma dit.
Men vad säger man,
man bråkar med dem man känner sig trygghet hos.
Kanske därför jag bråkar så mycket med mina föräldrar?
Mycket trygghet här hemma hos mig!
I vilket fall som helst, jag har fått sagt det jag velat ha sagt.
Min bästa vän kommer förbli min bästa vän.
Hur länge vet man aldrig men ser inte dåligt ut,
kanske blir en av dem man känner livet ut?
Hoppas på det i alla fall,
för det är den bästa personen i hela världen!
Frida, du betyder också oerhört mkt och är en väldigt, väldigt bra vän och ja,
känt dig typ hela mitt liv?
Du finns här för mig också,
du stöttade mig faktiskt mycket idag.
Gav mig kloka råd och bara vara förstående.
Hoppas du kan följa med till Grekland!
/GabrielaFrancesca
Frida

<3!

URL - http://friddolinas.blogg.se/
Skrivet - 2011-05-02 ª 10:00:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!