Dirty dirty *

Sitter i skolan och har svenska lektion,
detta kommer inte alls gå bra!!
Jag har inte kommit långt överhuvudtaget,
fast jag och Cissi har en sak och göra.
Sedan e det bara nyhetsartikel kvar...till grupp tidningen.
Jippi, kommer ju gå bra detta!
Ska vara klart på måndag nästa vecka.

Eftersom jag var en sådan surpuppa igår så glömde jag att nämna,
jag var och shoppade med mamma igår.
Köpte ett par shorts,
ett par vita jeans shorts,
ett par Ralph Lauren skor, som är perfekta nu på våren.
ett par svarta högklackar, perfekta fest skor för både höst, vinter och vår. Kanske sommar också?
ett par sommar skor, sandaler som jag kallar Mose Prinsen av Egypten skor, haha!

Bilder kommer när jag  har tid!
NU ska jag arbeta med Cissi,
bye!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!