Be careful what you wish for *

Usch har fixat och driksat med historia arbete,
utav de min lärare sa idag på lektionen.
Nu väntar man på mamma så hon kan checka det så man kan skicka in det.

Imorgon börjar inte jag förrän halv tio, så det är ganska soft.
Så har man en ganska soft och chill skoldag,
kommer i alla fall inte lida.
Efter jag lämnat in mitt arbete ikvl eller ja, skickat in.
Då har jag ingetting kvar, jippi!
Inga mer läxor förän nästa termin!

NU sitter jag nervöst och väntar på mamma,
för arbetet måste vara in skickat senast 23.59.
Så om inte mamma kommer innna typ lie över halv får jag och papap göra så gott vi kan.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!