All I need is time *

Igår efter matten, hade vi ingen dans.
Ganska tråkigt, men jag stannade kvar med Emelie, Karin och Emma.A.
För vi har en dans som vi ska visa på onsdag, som vi inte var klara med.
Blev i alla fall klara vid typ fyra,
stack ner till stan för visste mamma och pappa bar på Gant,
haha pappa behövde nya kläder.
Han som hatar att shoppa.
Där mitt i allt träffade jag Frida.
Vi smsade liksom och precis när jag skulle svara så stog hon framför mig, haha!
Det var inte bara en liten överraskning.
EFter hände nästan inget kul,
man satt hemma och pluggade till ett Historia prov man har senare idag.
Wish me luck!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!