Why this butterflies in my stomach *

Någon av en har postat denna kommentar:
Vem tar bilderna på dig?
och hur kommer det sig du kan posera så bra?
och kan man få veta hur lång du är, jag tror du är 1.68 typ.
Tänkte vara snäll och svara på den.
Du, vem du nu är tack så mycket för frågorna.
Den första har jag svarat på i tidigar einlägg förra året, men kan svara igen!
Min kära systemkamera sätter jag på en fiffig hylla, kan fotta den någon gång.
Så ser ni hur smart den är för att ta bilder med om man inte har stativ.
Förövrigt har jag den på självutlösare, men det funkar bra nog för tillfället.
Jag blir smickrad att du tror jag är så lång!
Jag är inte så lång, även om det skulle vara min dröm.
Jag är faktiskt bara 173 cm lång, vilket är kort.
Någon som vill ge mig deras längd varsågod! haha.
Ni andra tack så mycket för era gulliga kommentarer,
underbara läsare!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!