Why dose it has to be like this? *

Denna video är hemsk och jag menar verkligen hemsk,
måste bara förvarna så ni inte dör av chock.

http://www.peta.org/

Där finns massor av olika hemska saker vi människor gör,
hjärtlösa människor vill jag tillägga!
Så fel och jag antar det flesta har facebook här.
Det finns en grupp mot detta (så jag fick reda om detta),
som ni kan gå med i!
"DET HÄR KAN INTE FORTSÄTTA SÅ.............."
heter den,
ni kan göra nytta, ni kan hjälpa djuren.

Alla djur som dör i orättvis behandling av människor,
jag sörjer för er.
I mitt ynkliga lilla hjärta har ni en liten plats, ingen ska bli behandlade på detta vis.
Usch, blir deprimerad när jag tänker på det!
Djur är en del av denna planet och djuren har rätt och leva.
De känner också smärta.

Om jag hade varit tusengånger mäktigare och bara kunnat få bort alla dessa hemska människor från våran jord,
då hade jag gjort det med omedelbar värkan!
I <3 Animals.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!