Voddler *

Ni som har iPhone, om ni älskar filmer (vilket jag gör)!
Skaffa ett konto på deras hemsida,
krävs bara för- & efternamn,
email och ett lösen.
Sedan är allt löst och då kan ni kolla filmer och serier,
gratis!
Eller ja de som är "for free".
För finns filmer som kostar men t.ex. "The Box" kan man kolla gratis!
Den kollar jag nu när vi har raster i skolan.
NU har jag matte,
så dags att vara allvarlig nu!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anders Sjöman

Hej Gabiiz,



Kul att du gillar Voddler-appen för iPhone.



Än så länge har vi ju bara gratisfilmer i appen - men ifall du har lust att testa några hyrfilmer på webben oxå, så la jag just upp två Voddler Tickets på ditt Voddler-konto. Du kan använda dom som betalning för valfri hyrfilm ur hela katalogen.



Voddla på! :-)



Anders Sjöman

kommunikationschef Voddler

URL - http://www.voddler.com
Skrivet - 2011-03-29 ª 12:57:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!