I feel it in my fingers *

Min söta kissemisse skulle lägga sig brevid mig,
då kände jag en hemsk lukt.
Luta mig närmre henne för att se om dett var hon och ja det var det!
Hämtade mamma och vi tog henne till badrummet.
Ja, hon hade bajs i sin långa päls där bak.
Fy vad det luktade.
Jag och mamma försökte klippa bort och tvätta bort det mesta,
med en ovillig katt till hands.
Vi fick knappast bort allt och jag fick krökningar av den starka bajslukten.
Vi tappade upp vatten i handfatet,
både jag och mamma hade tjocka långarmade koftor/morgonrock på oss,
eftersom min katt klöser och det gör ont.
Speciellt när de kläser för sitt liv när man vill få dem i vatten...inte kul.
Som synd var fick vi inte bort allt.
Antingen var det hon eller så var det badrummet som stank sjukt mycket.
Vi kom i alla fall överensom att hon inte ska sova hos mig inatt.
Vilket jag kommer sakna men ändå är glad över att hon inte gör.
Hade inte kunnat sova!

Just nu webbar jag med Michel som varit duktig och tränat i 2 timmar nu,
you go guy!
Han ville se mitt hår.
Syndes inte så bra i mitt mörka ljus.
Nu ska jag kolla lite tv och sedan sova.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!