Te amor *

Jag har nyss ätit min frukost,
inte den nyttigaste men på helgerna får man väl unna sig?
Åt samma som förra veckan, en bagett.
Det var i alla fall gott!
Snart ska jag dra mig upp ur sängen eftersom man ska plugga och träffa Julia.
Vi ska plugga tillsammans men olika saker.
Ska försöka koncentrera mig i alla fall,
i need it!



Ska väl ta och se om jag orkar ta mig upp ur sängen snart.
Men nu måste hålla med om att vakan och ha tiden att ligga kvar och mysa i sängen,
it's the best feeling ever!
Men snart blir det att slänga av sig täcket och fixa sig.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!