Lost in a fariytale *

Jag sitter och gör min Historia Rapport.
Ska jag vara ärlig så höll jag på att dö av stress när han sa den skulle vara på två sidor ungefär,
typ 900 ord.
Nu börjar jag däremot att inse att det inte är så farligt eftersom jag är på min andra sida,
och uppe i cirka 700 ord.
Ibland blir jag stolt över mig själv.
När jag är klar ska jag ge mig själv en klapp på axeln för bra arbete.

Speciellt eftersom jag är så skoltrött egentligen och orkar inget.
Ska jag vara ärlig så är jag inte världens duktigaste på att göra skriv uppgifter i skolan,
de gör jag faktiskt hellre hemma av någon anledning.
Tror det är för det är lugnare och lättare och koncentrera sig på sådant hemma.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!