Jag orkar inte med mig själv ibland *

Ärligt talat, förstår inte ens vad jag gör uppe!
Ligger i sängen men varför har inte tröttheten slått in?
Min katt dör i alla fall snart av trötthet,
det sysn på hennes ögon.
Hon är så gullig på kvällarna när vi ska sova.
Försöker inte jag sova så ska minsann inte hon sova heller enligt henne.
Hon kommer alltid vara "my special little sunshine".

Oj sådan närbild,
man ser till och med tungan tydlligt, haha!


Här har ni en bild på mitt nya hår också.
Det ser ornaget ut på bild, eller?
Det är i alla fall brunt.
Nu kallar min katt,
ha en fortsatt bra dag!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

AHHHHHH JAG ÄLSKAR DITT HÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omg! när jag såg dig jag bara waaaaahhhhhhhhh så snyggt de blev! :O (A) hihi saknar dig massor! nästa helg är vår :D


Skrivet - 2011-03-05 ª 12:44:18
Flummsyster <3

Det är jäääätte fint :D

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2011-03-05 ª 14:43:12
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!