Imbawimbo waopebo *

Man har just gjort klart intervjun som ska redovisas på måndag.
Min jobb partner var sjuk i fredags så fick göra det själv.
som tur var sa min lärare jag bara behövde göra en av de två vi skulle göra,
och nu är jag klar med den!
Blev ungefär sju minuter lång när jag berätta den, så ungefär där ligger den?
NU ska jag plugga historia "Rapporten" , eller ska börja!
Har inte hunnit börja än, men nu kör vi så det rycker.
Blir duschen vid fyra och göra vid sig för kompisarna kommer sedan,
de ska sova över här, yes yes.
Ska bli kul och ja systemkameran ska sitta runt handleden, haha!
Imorgon åker vi till malmö för dans audition, håll tummarna för oss!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!