I remember *

Detta var kläderna jag köpte igår,
något måste jag ju bjuda på!
Right?
Byxor - H&M
Blus - Lindex
Sjal - Lindex
Jeans jacka - H&M
Mina byxor är gudomliga, tajta men ändå typ strechbara.
H&M kan det där med byxor!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

ditt hår är fint med de slingorna!


Skrivet - 2011-03-20 ª 14:04:24
Anonym

varför kan inte jag vara lika snygg som du? :(


Skrivet - 2011-03-20 ª 14:15:27
Anonym

Vem tar bilderna på dig?

och hur kommer det sig du kan posera så bra?

och kan man få veta hur lång du är, jag tror du är 1.68 typ.


Skrivet - 2011-03-20 ª 16:22:02
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!