Follow the light *

Igår bloggade inte jag, som jag antar alla vet.
Det berode mesta del på att kvällen tillbringades att kolla film med mamma,
sedan plugga matte med pappa.
Filmen heter "Tusengånger starkare", rekomenderas!
Den är väldigt bra.
Man däckade i sängen vid tio!
Som man gjort nu sedan man kom hem från Bangkok.
Idag är jag lite piggare,
men det berod nog på att jag sov middag vid halv sex, haha!
Ändå gäspar jag, men tänkte jag inte kunde gå och lägga mig utan att bloggat idag heller.
Ska snart dra mig åt sängen, vill sova lalala.
Trött på vädret är man också, vill ha vår!
Ajja, nu ska jag dricka upp min Pepsi Max.
I know, inte sällan jag dricker det men det är så gott!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!