Exakt ett år sedan idag *

Just den här dagen, 5 mars förra året var en av de bästa dagarna i mitt liv.
Kanske till och med var den absolut bästa?
En del har nog redan gissat ut varför,
för er som inte har listat ut än...här kommer en hint.
Något som har med två tvillingbröder att göra.
That's right you all!
Tokio Hotel Konserten, var för ett år sedan idag.
Som jag saknar och minns!
Önskar att jag hade kunnat leva om den idag för att få kännna samma känlsa igen.
Känslan av att stå där var så ofattbart!
Skulle nog ge allt för det.

Sitter och kollar ut genom mitt fönset på en himmlen,

som faktiskt inte bara är blå.
Den har det dära ljusbkpa som övergår till ljus lila, mörklila och sist mörkblå.
Vädigt fin himmel på denna speciella dag,
och vädret innnan  har inte varit nådig.
Tyvärr har man inte kunnat vara ute och njuta av solen har pluggat matte hela dagen lång.
Nu ska jag duscha och fixa mig för kvällen.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!