Är jag inte duktig? *

Idag har jag plugggat ungefär hela dagen med få pauser.
Väldigt annorlunda när det gäller mig.
Gjort svenska och historia.
Jag och Ina gör ett grupp arbete i Histora, Imperalismen.
"Britterna i Egypten", visade sig att i den stora boken på typ 700 sidor.
Var både om Imperialismen och Revolutionen i Egypten.
Hade visst från början läst om Revolutionen,
vilket var fel!
Så fick ta bort all den faktan och leta om.
Hittat den delen på typ 100 sidor om det jag ska ha fakta om.
Däremot hittar jag ingenting om Britterna i Egypten,
bara massa andra personer/länder.
Länka en bra fakta sida om ni vet någon,
är i så fall evigt tacksam!

Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!