You just hit the lotto *

Nu har man nyss fikat,
haha känner det blir mycket mat på detta stället.
Det värsta är om man kommer rulla fram sen, haha!
Blir att ta med hopprep och så till Grekland,
kanske finns ngt att springa på där också?
Då kanske man kan ta sig an att göra det med!

Om en timme när jag slutar ska jag och pappa åka och köpa en diskmaskin,
vår är sönder..sedan i förrgår.
Om man startar den så går hela strömmen i huset...kul!
Fast det roliga är att när pappa ringde sa han att han typ förbeställt en,
så jag får tyvärr inte vara med och välja.

Jag vill egentligen ha en silvrig aktig diskmaskin istället för vit...men men.

Efter det kanske man ska träffa en kompis, beror lite på.
Det var i alla fall han som frågade igår så vi får väl se om han kommer ihåg idag, haha!
Annars blir det att man läser sin bok för mamma slutar sent idag,
och helt ut fårn intet sa pappa han skulle ut ikväll med kunder.
Så då blir jag ensam ett tag...men jag klarar mig!
Har en bok som ligger i min väska som bara ropar mitt namn,
ska läsas varenda minut jag får över.

När jag började med den blev heltplötsligt TV:n inte så viktigt att kolla på efter jobbet,
eller att sätta på datorn när man kommer hem.
Jag ligger i sängen eller soffan och nördar min bok!

 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!