It's like I'm stuck in a prison *

Åh vad jag skulle vilja lägga upp en musikvideo just nu!
Men nu är det så att youtube är blockad på datorn,
så det blir inget med det.
Vilket är ganska så synd.
För övrigt kommer jag nog vara ganska så trött på mina spellistor på spotify typ snart?
Har redan lyssnat på 3 av dem 4 gånger var på snart fyra dagar ... känns bra.
Haha, jaja så är det.
Kommer säkert bli bra!
NU ska jag fortsätta jobba och lyssna på min underbara musik.

Jag känner det var ett tag sedan jag sedan jag överhuvudtaget snackade om Tokio Hotel.
Därför kommer denna fina bild!

Sedan tänkte jag visa hur Bill och Tom, ja ser ut nu förtiden.

Jag har hört att många tycker de är snyggare i deras skägg,
ehm är det bara jag som tycker de ser lite gamla?
Inte så att jag tycker dem e fula nu, missförstå mig inte!
Tycker fortfarande de är otroligt snygga, inget kan ändrar det!
Tycker bara valet att växa skägg och mustach kanske inte var det snyggaste de gjort,
eller vad tycker ni?
/GabrielaFrancesca
Anonym

Jag håller med!

De passa bättre utan skägg!


Skrivet - 2011-06-30 ª 16:30:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!