This is the time and place *

Jag känner att min heder är rätt så gammal,
men har verken tid eller ork att göra en helt ny.
Har sommarjobb nu och vill hinna ha ett liv utöver det!
Förragången jag gjorde min heder tog det dagar,
plus jag vill ha en som ser lite bättre och roligare ut än min tråkiga.
Därför kollar jag på en sida där det finns
blogg designer som finns.
En del är gratis och en del kostar och det är nu frågan,
ska man sattsa lite pengar på det eller inte?
Jag tror jag betalar om NÖDVÄNDIGT!
Har hittat en massor snygga designer som är gratis,
och en del som kostar lite.
Så inte omöjligt att hitta en sjukt fin och gratis design!

Nu ska jag återgå till arbetet, hoppas ni har det bra.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!