The fire burning on my foot *

Idag gick man hem från jobbet, det var ehm...ansträngande?
Ja! Men det hade inte varit ansträngade om jag inte fått skosav efter halva biten!
Det kändes som om skinnet på hälen skulle gå upp och börja blöda,
när jag tänker efter kändes det som om jag blödde den sista biten.
Tog mig ungefär 45 minuter att gå hem.
Började fundera på om jag skulle börja cyckla till jobbet när jag gick hemåt,
men när jag kom hem insåg jag snabbt det är en omöjlighet i nu läget.
För min alergi, pollen alergi.
Jag hostade, snöt och klida ögonen ett bra tag efter och mina ögon var såå röda.

För övrigt kom Roger hem till oss på middag!
Det blev en ganska så enkel måltid med korv och typ klyftpotatisar.
Mamma påstår att det inte är klyftpotatisar.
Sedan så var det duschen som gällde och nu sitter jag här.
Kan nämna att jag läst lite av min bok och jag ska fortsätta snarast!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!