Svar på tal *

Jag fick en kommentar på mitt tidigare inlägg där det stod:
Åh herregud morden i midsummer är inte på midsommar utan midsummer är en stad....!


Tänkte att kanske fler personer tror jag missförstått hela serien och så,
därför tänkte jag ge svar på tal.

Svaret är:
Jo klart jag vet att det är en stad, en väldigt gammaldags trevlig stad verkar det som.
För om man hade menat "morden i midsommar" hade man översättit det så på svenska,
och inte med "Midsummer".
Men eftersom Midsummer och Midsommar är samma sak (förutom när det är en stad),
tyckte jag personligen det var lite humoristiskt att dra den slutsatsen.
Men alla kan ju inte ha samma humor, right? ;)
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!