Super fly ladies *

Idag har jag haft en väldigt så soft dag.
Jag har tillbringat den med att ha en så kallad spel dag med pappa,
var hundra år sedan vi spelade spel.
Vi spelade Monopol, Shack och Jenka.
Jag vann över pappa på allt, duktig jag känner mig!
Tänke jag kunde bjuda på ett fotografi jag tog när jag var på Louisiana,
redigerad färg som ni kanske ser. Tog tid, men blev hyfsat nöjd med den!


Imorgon har jag och föräldrarna bestämt oss för att ta en tripp till Ullared,
så det ska bli kul.
Får se vad vi hittar för någto som kan komma till nytta.
För övrigt ska jag seriöst försöka bli bättre på att blogga,
känner att just nu går det inte alls bra med just bloggningen.
I have to do better, I will not let you down guys!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!