Fire in my house! *

Nu är det så att jag har svårt att komma igång att läsa,
och endå köpte jag tre böcker igår.
Fast de var fiction och fantas böcker!
Så det går nog bra!
I alla fall tänker räcka ut min hand till alla som har samma problem som jag,
såklart en fördel om man gillar samma slags schanger, hihi!
Så här kommer det forstätta, böckerna jag läser, läser jag för er!
Baksidan då såklart!

För övrigt kommer jag nog skriva som hjälpmedel här,
om boken är lätt att komma in i,
lätt att läsa,
svårt språk och ja allt möjligt!

NU ska jag gosa ner mig i sängen och börja på min underbara bok!
/GabrielaFrancesca
Anonym

din engelska e ju sjukt bra!

Bott i england eller amerika i några år?? :o :D


Skrivet - 2011-06-27 ª 23:06:16
Patrik

Fantasy äger :) Vad var det för titlar du köpte?

URL - http://www.love-test.biz
Skrivet - 2011-06-28 ª 09:10:55
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!