A new day at work *

Ny dag på arbetet!
Ska jobba järnet av mig idag tänkte jag,
och har man tur så får man kanske sluta tidigare?
Who knows.

Tänkte svara på kommentaren jag fick igår,
kan vara fler som är intresserade av att veta!

Frågan:
Din engelska e ju sjukt bra!
Bott i england eller amerika i några år?? :o :D

Svar:
Tack så mycket kära du!
Själv tycker jag att jag låter som en lespande, stammande fisk, haha!
Men jag antar att det bara är jag som hör mig som det.
I alla fall, nej, jag har inte bott antingen i England eller Amerika, någonsin...tyvärr.
Haha skulle velat!
Faktiskt är mitt mål att senare i Livet flytta till lovely USA ;p
Hoppas du fick de svar du ville ha, annars fråga igen vet jag! :)
Pussar!

Nu tänker jag återgå till mitt jobb!
Ni får ha det så bra tills vi hörs igen.
/GabrielaFrancesca
Patrik

Snygg blogg och väldigt snygg tjej som har den :)

URL - http://www.love-test.biz
Skrivet - 2011-06-28 ª 09:09:05
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!