You take my breath away *

Idag känner jag mig ganska så trött,
inte värsta jobbsugen.
Inte för jag brukar vara det annars heller men brukar gå bättre än idag!
Fast kan väl skylla på att det är första dagen efter semestern?
och att jag inte hade med mig mina hörlurar till iPhonen? haha.
Jaja, jag jobbar i alla fall men segt är det allt.
Vill ha lunch nu!
Hoppas det blir det snart, klockan är ju snart tolv!
Och enligt det utanför deras dörr, så har vi rast mellan elva och ett!
Vilket betyder att jag kan försöka koppla bort hjärnan på något annat än jobb tills lunchen!
Fast nä....måste jobba, så kul är det!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!