This weekend, 22/7 - 24/7*

Jag vet jag varit hur dålig som helst på att uppdatera mig i helgen!
 
I fredags så jobbade jag då som vanligt, efter det var det hem och duscha snabbt!
Vid halv sju kom mina kompisar, Cecilia och Isabelle.
Vi gjorde i ordning oss och åt och sen kom Sarah och Frida P,
då drog vi på fest hos Jessica.
We had a great time!

Jag och Cecilia.

Frida P, Sarah, Jag och Isabelle.

Jag och Sarah.
(bilder tagna av Isabelle)
Vi träffade många nya underbara människor och några av mina gamla vänner.
Var ett tag sedan man träffade Hanna, Emma och Jessica!
På senare nattetid drog jag, Isabelle och Cecilia hem och nana kudde.
Om jag får bilderna Jessica tog, så kommer det såklart fler!

I lördags så vaknade man vid tolv sådär för att äta frukost och så innan de skulle hem.
När de hade åkt hände inte mycket mer än att ligga i soffan och kolla tv,
inget roligt väder. Blev senare att man kollade hela säsong ett vad The Hills.
I know, I know aldrig bra att börja kolla på säsonger så man blir helt fast!
Hann i alla fall se hela säsongen i lördags.

I söndags, igår. Då gjorde jag ungefär samma sak?
You said it, jag satt och kollade hela säsong två på The Hills.
Jag kan väl säga att en del avsnitt har jag sett och att jag inte tycker man kan se dem för många gånger.
Laruen och Audrina, the best people in the world!

Det var min helg det!
Nu är man tillbaka vid skrivbordet på jobbet,
enda skillnaden är att man sitter uppe på huvudkontoret nu.
Tre veckor kvar att jobba.
Wish me luck!




/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!