Put your hands up *

Jag tänkte berätta en sak för er som ni inte vet.
Beror nog största del för jag aldrig tagit upp detta ämnet,
haha!
Bättre sent än aldirg, eller vad säger ni?
Jag tänkte berätta för er att jag ska till doktorn imon.
Inte vanliga doktorn utan en som oppererar.
Jag ska opperera min käke,
för jag vill ha en snyggare, ni vet som Angelina.
Hahah!
Skojar med er, inte därför men den ska oppereras.
Det är för mitt underbett,
jag har underbett och inte så litet, men kanske inte överdrivet stort.
Så de sja oppereras in, så det bli normalt, ska bli skönt!
Men ska inte oppereras imorgon, allt ska bara planeras och när och hur och allt.

Det syns betydligt mer om man ser mig bita ihop tänderna,
så en bild kommer väl på det senare,
så ni kan se var jag snackar om.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!