The rest is still unwritten *

Ibland så dycker nya saker upp vid fel tillfälle,
som igår hade mina föräldrar bestämt sig för att vi skulle gå ut och äta.
Var hemma vid halv tio?
Det var trevligt men hann jag vara på datorn, neej.
Så på raster eller så här på jobbet får jag försöka bli klar med era frågor!

Jag har förövrigt bestämt mig för att jag ska köpa alla The Hills säsonger!
I love...såg något av de första programmen igår på tv medans jag gjorde i ordning mig,
och där bestämmde jag!
Jag ska ha alla och se alla.

Nu ska jag jobba lite innan våran frukost, hihi.
"Anyone who can touch you can hurt you or heal you."

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!