Outfit 21/7-11 *

Detta hade jag på mig idag!
Blev ett enkelt linne, svar med vita bokstäver.
Nerstoppad i byxorna (vilket jag personligen tycker är snyggt på på blusar och linnen som är lite pösiga),
ett par tajta jeans och ett flätat läderskärp i midjan.
Läderskärpet är inte så mycket för att hålla byxorna uppe utan mer för att markera där byxorna börjar typ.

Där har ni tagen outfit och ja, orkade inte sminka mig mer än mascara idag.
Hade liiite brottom, haha!
/GabrielaFrancesca
TjejEn

Du är så snygg! =)

varför blir du inte modell?

Skit i längden och alla dessa modellkoder. haha =P


Skrivet - 2011-07-21 ª 08:27:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!