Lågan släcktes för länge sedan *

Jag ju säga att det dära med internettet, funkade inte så bra i Grekland.
Därför kunde jag heller inte direkt skriva om det jag lovade er,
kommer ni ihåg?
Jag skulle skriva om min bok Fire.
I vilket fall som helst läste jag ut den på fyra dagar i Grekland,
en av de bästa böckerna jag läst.
Du borde läsa boken om...
- du vågar ta utmaningen att läsa på Engelska (ordbok finns ju alltid om det är något ord man inte kan).
- du gillar fantasy, försvinna in i en värld som inte existerar.
- du gillar att läsa om att kriga för rätt sak.
- du gillar kärleks böcker, både lycklig, olycklig, obesvarad kärlek.
- du inte har svårt för att läsa långa böcker.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!