It's time to forget but not loving you is harder than you know *

Jag sitter just nu och lyssnar på min spotify lista; Escape The Fate! <3
Det var ett tag seda njag satt och lyssnade på dem, grymt bra musik!
Jag kan sitta här och digga med, så skön musik.
Idag jobbar jag till halv fem, så vet inte om jag ska orka in till festivalen idag.
Kom väl hem vid halv två igår och upp halv sju, bra jobbat Gabi!

Känner jag fåttlite sömt, så tror det blir hemma idag.
Min stor kusin Cecila kommer idag,
och eftersom jag ska iväg till festivalen imorgon med Sarah,
så kanske jag ska ta och umgås lite med henne, hennes man och barn.
Så sällan vi träffar dem liksom.

För övrigt har vi bestämt att vi ska äta lunch på Burger King idag, jippi...!
Jag hade hoppats på Mc Donalds, jag gillar inte Burger Kings hamburgare,
för mycket senap, hårda pommes, ingen coola light.
Jag känner starkt för Mc Donalds!

"Baby don't talk to me, I'm trying to let go. Not loving you is harder than you know, cause boy you driving me so crazy."
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!