I want to drown my on sorrow *

Ibland asså!
Denna dagen kan man väl säga är skit?
Eller kanske inte så illa, men den är i alla fall inte bra!
Börjar med att när man vaknar som har man "sjuk svettats" under natten,
väldigt trevligt!
Sen har mna frusit och man går ständigt på te för tillfället.
Jag känner mig inte pigg,
men inte sova trött.
Och som om det inte var illa nog så kommer nog inte heller mina kusiner från Stockholmd ner.
Jag kommer ha en rolig helg?
NEJ, har typ nekat massor av underbara människor att gå tillsammans på,
Helsingborgs festivalen för att mina kusiner skulle komma.
Men nu gör dem inte det, så denna helgen blir det sitta hemma?
ensam?
inte göra något?
ruttna levande?
Fy vad jag inte orkar ibland.
Kände redan när mamma sa det att jag typ var besviken,
men vad ska jag göra?
Ajja, så är det när ens enda par jämnåriga kusiner bor typ i mitten av Sverige.

Så nu ska jag väl försöka att se om det är NÅGON som jag känner,
som inte har något inplanerat när det gäller festivalen.
Annars kommer jag begrava mig i filmer i vardagsrummet,
så får mamma och pappa kolla om de vill eller göra något annat.
Det är jag som inte har något att göra.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!