You have the key *

Jag har nyss tränat klart och tror inte det blir något badande,
antingen blir det ner och god ta mamma och pappas ursäkt eller så kollar jag kläder på internett.
Har hittat en del snyggar redan men felet är bara att jag har redan mycket kläder.
Använder typ hälften av alla kläder, kanske lägga ut här?
Så ni underbara människor kan köpa något om ni vill ha,
men om det då inte säljs åker väl det till blocket eller nått...eller soptippen!
Haha nä så mycket hatar jag inte kläder så det hamnar i soptippen,
i så fall ligger mina kläder kvar i garderoben och degar, haha!
Ingenting kul händer idag, lite segt faktiskt men endå.
Nä nu sk jag rycka upp mig.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Travels

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

URL - http://travels.blog366.com
Skrivet - 2011-06-09 ª 08:32:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!