You can drive me nuts sometimes *

Mjo mjo, nu är man fortfarande vaken och pluggar in det sista tills imorgon.
Känns väldigt bra.
Förlåt för alla svordromar i senaste inlägget,
inte alls likt mig.



Där är då bilder på mig när jag användigt min nya foudation.
Det är puder och som ni ser så syns det inte, vilket det inte ska.
Jag vill inte se ut som något puder face.
I alla fall har ju testat vattningt och mousse aktiga foudation nu ger jag mig på det sista hoppet,
puder.
De verkar hitttils vara väldigt bra,
för jag vill ha ett som det inte syns man har foudation,
utan i stället att folk säger "vad fin hy du har" och då säga vad man avänder för foudation.
Ni kan ju får veta vad det är redan nu och jag rekomenderar den starkt!
Använder: Face Stockholm, Miniral Puder.
Tror hon som hjälpte mig sa det var miniral i pudert.
För er som bor i skåne finns affären i Malmö,
Foudationen kostade 379kr,
så var beredda att betala lite pengar.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!