Utan dig är allting mörkt *

Idag när man kom hem vid halv tolv åt.
Jag sov till kvart över fyra när Julia ringde, haha.
Sällan hon väcker mig? Nej.
Sedan har jag bara gosat under filten mest för att jag fryser,
men nu börjar jag få tillbaka min värme.
Kollar på repris på tv programet som gick igår klockan åtta på kanal tre,
Nordiska mästerkampen (tror jag det heter).
Är ganska hungrig för den delen också, men kan inte äta något ny tyvärr.
Om jag gör det kommer jag kunna äta maten sedan.

Blir att mysa med familjen ikväll,
ska kolla let's dance som varje fredag.
Jag älskar det programmet, men ja...jag älskar alla dans program.

Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer.

Plugga imorgon sedan antingen blir det att åka till Laserdome med klassen,
eller om man ska träffa Michel.
Vet inte bara om han kan och om han nu kan så är det liksom honom jag bestämmt med först,
och jag själv har varit med om folk som typ tar annat före så och jag hatar det.
Därför gör jag inte så mot andra, så om han kan så blir det att träffa honom.
Bara det att det skulle vara bra att veta idag,
så jag kan meddela mina andra kompisar om jag kan eller inte.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!