The bed is calling my name *

Idag så hände en tråkig sak som jag blev arg över i skolan,
under vår danslektion idag, Hiphop.
Under strechingen,alltså typ efter halva lektionen gick brandlarmet.
Vi var tvungna att avbryta och det var inte kul!
Speciellt inte när man vet att det är andra ungdommar som utlöser de.
Så ja, idag hade man en halv danslektion.

Imorgon har jag Jazz, ska bli kul!
Jag gillar jazz.
Hoppas inte larmet går imorgon,
nu ska jag försöka dra mig och sova.
Sassa Bodensjö – Dude (Looks Like A Lady)
Ja, ni som har spotify kan ju allt ta och lyssna.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!