Nu har man hamnat i sängen *

Jag och Julia kom typ hem till mig för en timme sedan.
Sedan har vi spelat singtars och worms2, haha!
Julia kom vid tio till mina grannar, det var jättekul hos dem.
Vi skrattade mycket och hade kul!
Det var något aldeles extra när alla raketer sköts upp.
Mina nyårs bilder kommer så fort jag fått tillbaka min systemkamera från grannarna.
Ja jo, pappa som kom hem sist glömde den där, bra.

Nu ligger jag och Julia tillsammans i min säng under varsitt täcke med varsin dator och kollar en film,
Bernad och Bianca.

Den är bra faktiskt.
Det fula är att jag var trött för en halvtimme sedan, nu är jag bara övertrött.
Därför känner jag mig inte trött.
Förövrigt webbar jag med en person som somnat, kul för mig...njaa roligare när personen är vaken.
Haha!
Men men, tänker inte väcka personen, personen är faktiskt ganska gullig när den sover.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!