Nothing Special *

Jippi, började åtta idag...segt!
Jag var så trött imorse, men men nu väntar jag på att matten ska börja.
Sedan har jag dans, modern och lunchen, hoppas det är god skolmat idag!
Engelska är kul men vet inte vad vi ska göra på lektionen idag,
dagen slutar med att man har mentorstid.
SKÖNT MED FREDAG IDAG!
Ska hem, pugga lite...Kolla tv, och bara ta det lungt.
Föresten någon mer än jag som kollar Let's dance?
Ajja, borde kollas i alla fall!
NU börjar jag snart.

Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
sarah

haha KK då ;) vem skryter nu ? ;)

jag tränar kanske inte i skolan men måndagar-karate ,tisdagar-fotboll , onsdagar-fotboll , torsdagar-aktiverum och lördagar-löpning+fotboll



haha ÄLSKAR DIG MEEEEST skrytis<33

URL - http://sakenandersson.blogg.se/
Skrivet - 2011-01-15 ª 12:12:52
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!