My new and only mobile *

Nu är det så för ett par dagar sedan min mobil slutade fungera,
så förlåt alla som jag inte kunnat svara!
Men fixade det idag, jag kunde inte få pengar för min gamla mobil eller en likadan, så fick bli en ny.

Blev en ny liten bebis, iPhone 4!
Jag vet inte riktigt vad den ska heta än, men för första gången ska jag döpa den.
Mest för jag tycler dt e så gulligt när andra döpt sina mobiler.

NU sitter jag däremot och har mys mys med Sarah, vi kollar en film på tv som jag sett innan.
Förutom det så har hon min skoldator som hon surfar på, jag har min dator.
Så vi har väldigt mysigt.

Imorgon blir det däremot att träffa kära tvillingen Linnea.
Så ska väl inte l'gga mig alltför sent, mest för att jag inte kommer vara vaken isf när hon kommer tiill fcb.
Hennes mobil funkar liksom inte heller. Jippi!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!