Jag kan faktiskt hålla med dig *

Fick denna kommentar på mitt "irritations inlägg":
"tycker du förtjänar bättre än så...
En kompis som han... är det verkligen en riktig kompis som gör så typ varje gång ni ska träffas?
jaja,, hoppas det blir bättre eller att han inser att det inte är så man behandlar ngn:p"

Svar:
Kan säga att jag också hoppas han inser!
Jag tycker han är en riktig kompis på det sättet att han verkligen alltif funnits där för mig när jag behövt honom.
Sen att han är dålig på att ta tag i saker, ja det är något han får träna på, haha!
Men så både du och alla andra vet så har jag inte förlåtit honom än.
Har snackat med honom, men sa redan då att öven om jag inte är sur så är han inte förlåten.
Han kommer inte vara förlåten förens han inser/förstår bättre,
och kan ta tag i saker och planera bättre.
För tills den dagen han träffar mig förblir han oförlåten.
Kan inte bara som en del vill, "stunta i honom".
Han betyder ändå så oehört, obeskrivligt mycket för mig..en guldvärd person även om han kan göra fel.
/GabrielaFrancesca
...

Jag kan hålla med personen som kommentera,

men som du beskriver honom med det hur mycket han betyder för dig så förstår jag din sida i detta.

Gör det som känns rätt, men det är bra att han inte är förlåten, än.


Skrivet - 2011-02-01 ª 00:01:55
:o

Strunta i honom!

Ta bort han på msn och om du har han på andra ställen bara ta bort.

DU är värd bättre, han är inget att ha, sorry dude!


Skrivet - 2011-02-01 ª 00:08:56
Anonym

vem handlar det om? <3


Skrivet - 2011-02-03 ª 20:32:38
Personen som skrev kommentaren på andra inlägget

ja okej jag förstår.

och du som heter ":o", det är inte alltid så lätt att glömma, det är aldrig lätt, vet nog alla :P men som du skrev Gabiiz så får han bli bättre på det!

Vänskap ska man alltid vara rädd om:)


Skrivet - 2011-02-04 ª 19:28:53
:o

Du -> "Personen som skrev kommentaren på andra inlägget ", jag har lyckats glömma en kompis så svårt är det inte!

Jag tror anledningen till att Gabiiz inte kan strunta i honom så är för att det kanske är mer än vänskap?

Men synd om man har känslor för någon som honom!

Så jävla låg som han verkar vara!


Skrivet - 2011-02-05 ª 11:58:59
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!