It's time *

Ja nu har jag tråkig naturvetenskaps lektion,
inte alls kul.
Jag känner inte för att plugga direkt, men jag måste.
Eller måste och måste...jag borde.
Jag undrar hur många som jobbar,
(utan att nämna namn) Fyra personer framför mig spelar på facebook,
när jag kollar åt sidan sitten åtta och spelar, tror jag!
Ser i alla fall inte ut som plugg.
Snacka om liv min klass har, HAHA!!
Good work for they who actually do study.

Nä fy vad jag är trött, ändå la jag mig inte sent igår.
Jag orkar inte , seriöst.
Vill hem och sova...men det har jag inte tid med.
När jag kommer hem blir det fika (mycket ska fikas, äcklig mat i skolan idag),
kanske vila lite, en halvtimme?
Får ju ändå ingen mat förrän åtta halv nio.

Well, tody is not a good day it seems like.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!