I wanna drown my sorrow *

Jag funderar på att ta ett bad,
mest bara för att slappna av och släppa alla tankar.
Usch, denna fredag gick inte som planerat,
men men...man för väl göra det bästa av det?
Blir nog att ett skönt, varmt bad och kanske min bok också.
Kanske dags att läsa ut min Harry Potter bok.
Ska nog träna mage, armar, ben och rumpan innan jag tar badet.
Alltid skönt och träna, speciellt efter en skön fredags middag.

Bjuder på en bild på mig själv från när vi stannade i danssalen och hade kul.
Nä om jag ska hinna det jag vill så blir det att sätta igång nu,
om någon har ett förslag på något annat kul man kan göra efter träningen och badet,
så skriv gärna!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!