How can I take much more? *

Man hade ju hur kul som helst med klassen på Laserdome,
alla kom tyvärr inte men de flesta!
Ena gången vad de röda och andra vann de gröna,
jag tillhörde de gröna.
Däremot kan jag inte påstå jag var så bra på det, haha!


Vi som spela:
Isabelle,
Emelie,
Jag,
Cecilia,
Karin,
Miranda,
Ina,
Matilda,
Sally,
Krisna,
Rania
och
Emma.E

Vi hade så kul!
Sedan så satte man sig på bussen för att åka hemmåt,
men blev inte riktigt som planetar.
Jag träffade Julia och vi gick en runda ute och bara snackade,
sedan stack vi hem till henne och kolla Sinbad!
En bra film, entligt henne och nu mig också.
Drog hem vid tolv, kollat lite tv med mamma och pappa och nu ligger man här.
Ganska slut och ska nog sova.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!