Det går inte en minut utan att jag tänker på dig *

Jag sitter i Cafféterian på min skola, suttit här ett bra tag nu.
Har cirka tre timmars håla inklusive lunchen.
Snart slutar de andra i min klass som har Estetisk verksamhet.
Jag, Ina och Karin har pluggat och surfat runt lite medans vi väntar.
Ja tro ej vi skolkar, men alla som valt musik som estetisk verksamhet har inga lektioner denna vecka.
Skönt på torsdag morgon, jobbigt idag.

Well, this is how I look today. Simple and nothing extreme.

NU ska jag dra mig tillbaka till sufrfadet på bland annat facebook,
de sista 15 minuterna jag har på mig innan de andra kompisarna slutar och jag drar på lunch.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!