Man kan inte ha en bättre vän *

Ja, jag slår vad om att ni alla undrar vem jag snackar om.
Jag tror också ni kommer bli förvånad över det jag säger också.
Den bästa vännen jag någonsin haft och antagligen den bästa vänn jag någonsin kommer ha är:
Missan!
Yes yes, min katt. Hon är för underbar!
Såklart jag älskar henne och Tom överallt annat typ lika mycket,
men jag och Missan har ett speciellt "band" mellan oss.
Hur det kommer sig vet jag inte, vi bara hör ihop.

Det bästa med henne är:
1. Om jag gråter kommer hon alltid till mig lägger sig med ena tassen på mig och tröstar mig på såvis.
2. Hon har blivit en kattkopia av mig.
3. Hon sover alltid min sin kära "mamma" (mig då), på en egen kudde.
4. Alltid vid ens sida.
5. Berättar inte ut ens hemligheter.
6. Lyssnar alltid på allting man har att dela med sig av.
7. Gillar att bli klappad.
8. Välkomnar en alltid hem är man kommer hem efter skolan.
9. Pratar med en, även fast man inte förstår.
10. Bråkar inte med än...i alla fall inte ofta.
11. Älskar en tillbaka!


Ja, där har ni mina anledningar varför husdjur är den absolut bästa vännen man kan ha!
Även fast jag har mänskliga bästvänner är ingen lika trogen som ett djur,
djur skvallrar inte eller så.




Lite fina bilder på mig och min lilla söta bebis!
Nu ska jag gå och lägga mig, ingen idé att vara uppe längre.
Personen jag webbar med har somnat..så jag kan väl också sova nu?
Ja, dte kan och ska.
Sovgott alla underbara personer!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!