17/2-11 kommer bli början på en grym semester! *

Ja, jag är tvärr inte inne på datorn nu lika mycket när jag har en iPhone,
men jag ska försöka fixa så jag kan blogga från den också så oroa er inte.
Jag vill gärna vara lika effektiv som innan, haha.

How ever, informationen ni har missat är inte så mycket?
Maybe bara att jag ska åka till Bangkok på lovet?
och att jag tar två dagar ledigt från skolan för det?
och att jag ska bo på ett über fint hotell?
I alla fall det ska jag!
Det ska bli så kul.
Jag ska bada, sola, gymma och äta god thailändskmat.
Hotellet jag ska bo på heter "Four Season",
och nu tänker jag tetas med er och göra er avundsjuka genom att lägga ut lite bilder på hotellet!







Hoppas nu blev lite avundjsuka i alla fall, hihi!
NU har jag matte så ska se till att plugga.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!