This very day *

Klockan är snart ett på natten här så ska ta detta snabbt!
Jag hittade två väldigt fina saker idag som jag tror jag ska köpa mig.

En Guess väska, såg inte riktigt ut såhär men den var lila.
Ni vet starka fäger är inne nu till våren så fega inte ur när det gäller det!


Hittade sedan också världens finaste gråaktiga päls med luva!
jag är kär i den med så ska nog inköpa mig båda.

Sedan har jag sedan en tid tillbaka tänkt på detta med att färga håret.



Hoppas ni alla vet vem Foki är!
Hon är i alla fall en av de bloggar jag faktiskt följer.
Men hennes hårfäg typ.


Fokis hårfärg är kind of the same as Tila Tequila,
vilker jag älskar!
Har funderat ganska länge på detta med att färga håret,
men kom till liv nu igen när jag såg i en affär man kunde köpa sådan hårfärgning,
som då Foki skrivit att hon använder för ett tag sedan.

Tror nu jag skulle passa i det?
Ärligt, behöver hjälp att bestämma mig.
Nu drar jag till sängen gott folk!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Flummsyster <3

Jag gillar verkligen dina snart inköp ;) <3

Saknar dig, och älskar dig sjukt mycket sötnos! <3

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2011-02-19 ª 12:03:04
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!