This is perfect! *

Idag har man fått sköta sig själv.
Mamma har fått någon slags maginfektion?
Hon var liksom smart och inte har spruta mot Hebatit A och B...
vilket jag har!
Lucky me!
I alla fall vaknade sent, vid ett ungefär.
Sjukt svårt att ställa om klockan i huvudet, sex timmar före här liksom.
I alla fall låg och stekte vid poolen till tre sen orkade jag inte mer.
Är liksom ungefär 35 grader varmt och som ni vet,
när det inte blåser är det HOT, HOT, HOT!!
Och här inne i storstaden steker solen mycket men desvärre blåser det inget.
Efter det gick jag upp till mamma kollade hur hon mådde.
Sedan var det på med idrottskläderna man tagit med sig och ner till gymet och träna!
Tränade cirka lite mer än en timme, fettet ska bort!
Pappa behövde inte äta ute med jobbarkompisarna och kunderna, som tur var för min del.
Jag och pappa fixade till oss sedan tog vi ett så kallat "Sky Train" till Nation Medium.
Det är det stora stället med massor med STORA och då menar jag STORA shopping hus.
Eller ska man säga lägenheter?
Allt är ju byggt på höjden.
I alla fall vi gick in i ett varuhus som heter MKB Tokyu,
fanns allt!

Mat, kläder, skor, smycke, massage, nagel manikyr m.m!
Så vi åt en god middag där och kollade rundor.
Köpte med oss lite Fanta hem till mamma och Pepsi Max till mig.
Sedan drog vi oss hemmåt.
Kollade på en film pappa hade med sig hemifrån, "The Tournament".
Nu är den slut, jag chekar av lite vad alla där hemma har för sig,
och snart blir det sängen.
You know klockan e halv tolv.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!