The Final Day *

Idag är sista dagen man har till sol och bad,
tråkigt vill inte hem till kylan!
Åker vid tio från hotellet.
Hittat den bästa sidan att kolla Anime serier på!
http://www.animefreak.tv
Så söker man bara namnet på den serien man vill kolla!
Okej ska vara ärlig.
Om man (som jag) inte pallar betala i pengar för ett antal måndaer fritt kollande,
så gör man som jag!
Jag är inte medlemm, har 72 miuters fri kollande sedan får jag vänta 30 minuter.
Efter det har jag fritt kollande igen i nya 72 minuter!
Så ja, man kan väl vänta 30 minuter istället för att betala för att slippa de där 30 minuternas pausen?
Nu har min laddat så ska kolla vidare några minuter innna poolen kallar!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!